martes, 5 de novembro de 2013

Bótovos moito de menos

Ola chicos!!
Quería dicirvos que vos boto moitísimo de menos e que me da moitísima rabia estar así.
Sigo enfermiña, tosendo como unha tola por culpa do refluxo. 
A Samu dáballe dor de garganta e non podía tragar e a min dame moitísima tos e afonía.
Estou desexando volver con vós e que contedes como vos van as cousas.
Porfa!! Escribídeme e contádeme!
Podedes facelo aquí pinchando en comentarios o mandándome un correo electrónico.
Xa sabedes a miña dirección asungarcia74@gmail.com
Se tedes algún problema do que queirades falar tamén mo podedes escribir.
Un biquiño para todos. Moi grande!!

6 comentarios:

  1. Ola Asun, Botote moito de menos.
    Temos un lío moi grande cambiando de mestre a mestra todos os días. Porque ninguen e igual que o outro explicando ou corrixindo.

    Espero que te recuperes

    ResponderEliminar
  2. Ola Julia ! Que gusto saber de ti miña rula!!
    Xa sei que é todo un lio pero agora tedes a Tamara. Estou en contacto con ela e intentaremos facilitarvos as cosas o mellor que poidamos. Eu sigo maliña e de médicos e xa estou muy farta de estar enferma. Bótovos moitísimo de menos. Teño tantas ganas de vervos que me fixo unha ilusión enorme ver as fotos que me mandou David de todos vos comendo o que vos preparou Froilán. Dilles aos demais que me escriban. Gústame saber de vos. Se tedes algún problema ou non entendedes algo escribídeme ao correo para que sexa máis privado. Intentarei axudarvos en todo o que eu poida. Traballade moito para non perder o ritmo. Vale??
    Quérovos un montón e alégrame moito que me escribades.
    Un biquiño enorme para todos

    ResponderEliminar
  3. ÉRIKA TRILLO VÁZQUEZ12 de novembro de 2013, 11:59

    OLA SON ÉRIKA BOTAMOSTE DE MENOS QUEREMOS QUE TE MELLORES E VOLVAS PRONTO CON TAMARA ESTAMOS BEN IAGO ACERTO UNHA PREGUNTA ALELUYA QUERESMOTE.
    PORFA MELLORATE ADIOS.

    CON CARIÑO ÉRIKA

    ResponderEliminar
  4. OLA ASUN SON MARIO QUE TAL??????????????

    ResponderEliminar
  5. ola asun son uxia botote mitisimo de menos ,e distinto chegar a o cole e ver aTamara en vez de a ti ainda que xa estou acostumbrada . E pasa outra semana esperando a que o lunes cando chege a clase xa esteas ven.
    mellorate pronto
    uxia.

    ResponderEliminar
  6. hola son uxia tal vez vexas moitos comentarios meus e que non controlo esta cousa pero sen non che dixen nada antes queroche decir que espero que te mellores. chegar a clase e distinto sen ti , non verche ai sentada...un vaise acostumando per botote moitisimo de menos.Ao acabar cada seman espero que o luns sigiente esteas ai .
    melorate pronto
    bicos
    uxia

    ResponderEliminar